EĞITIM-SEANS-WORKSHOP-FARKINDALIK SOHBETLER-SEMINERLER

Tüm çalışmalar Antalya Liman ve Lara bölgesinde ayriyeten Manavgat’ta yapılmaktadır. Keyifli döşenmiş ve sıcak ortamda deneyimli eğitmen ve terapistlerle beraber sizi aşağıdaki hizmetleri vermekteyiz: * REİKİ * Ezoterik Şifa* Innerspeak*yaşam Koçluğu*Tekrar Bağlantı* Theta Healing* Nefes koçluk ve özel seanslar* Mor Alev-Silver Violet Flame * 3.göz psişik güçlendirme *7 çakra kaynağı *Altın üçgen *Angel Light*Başmelek Mikail Enerjisi*Başmelek Cebrail enerjisi*Bolluk Bereket Reikisi *Büyük merkezi güneş uyumlaması *Derin şifa reikisi*DNA Şifası Reikisi *Dove güçlendirme *Eterik Kordon akımlarını güçlendirme *Full Spectrum Healing *Gümüş Mor Alev *Imara Reiki*Karmik ilişkileri aydınlatıcı reiki *Lighterian melek bağlantıları *Meleklerin Renkleri *Neptün gezegeni*Prana *Psişik korunma alevi *Rakama Reiki*Şans Reikisi *Takyon

28 Ekim 2014 Salı

KARMA NEDİR?



Hayatımız bu dönemde neden KARMA Karışık oldu ?

Bizim hayata gelme amaçlarımızdan birisi de, enerji temizliğidir.

Dünyaya gelirken atalarımızdan getirdiğimiz genlerle geliriz ve onlar tarafından almış olduğumuz negatif dış etkenleri de farkına varmadan taşırız.

Eğer bu hayata gelmişsek, enerjilerimizi arındırmamız gerekiyor.

Kader değişkendir. Dünyaya geliş ve gidiş tarihlerimiz kaderimizde yazılı olabilir ama, aradakiler bizim seçimimiz.

Karmayı şöyle özetleyebilirim;

Diyelim ki ben birinin malına zarar verdim. Ona zarar verdiğim anda onun hayatında bir karma oluşturuyorum, yani enerji gönderiyorum. Evren de hak yasasına göre (etme-bulma), bir kişiye zarar verdiğin zaman, sistemin seni tekrar yola geri getirebilmesi için sana bir etki veriyor. Ve sen o etki ile tekrar arınma sürecine geliyorsun.

Karma, özellikle ilişkilerde öne çıkıyor. Karmik birliktelikte çatışma, kavga ve gerginlik vardır. Sanki bir lastiğe bağlıymışsınız gibi gerilir gerilir birbirinize çarparsınız.

Bedenimizin bunu temizleyebilmesi için öfkeye ve negatif enerjiye ihtiyacı vardır. Amaç biriken negatif enerji patlasın ve bazı gerçeklikler açığa çıksın.
Bu dünyadaki herkes benim oyun arkadaşım ve bana bir sıkıntı yaşatıyorlarsa, bunu onlardan ben istedim. Ben istedim ki içimde bastırdığım, ya da göremediğim öfkeleri dışarıya çıkartayım ve onlarla yüzleşeyim.

DEĞERSİZLİK KORKUSU

Huzurlu bir hayat istiyorsak, hayatımızdaki çatışmaları yaşarken “Sen Suçlusun!” yerine “Bu tartışmayı neden hayatıma çektim?” ve “Benim biran önce, bu çatışmadaki duygularımdan ne öğrenmem gerekiyor” dememiz gerekiyor.

Ben tartışma esnasında, kendimi değersiz hissedersem, demek ki benim değersizlik korkum var ve bunu temizlemem gerekiyor.

Bu korkuyu temizlemeden, yani sınavı bitirmeden karşı tarafla ilişkini keser ve başka bir ilişkiye başlarsan, tekrar aynı sorunu yaşarsın.

Gelen gideni aratır. Çünkü bu senin sınavın ve sınavdan kaçtığın için tekrar aynı sınava tabisin. Bu düşünceler bizim karmik tetikleyicimizdir.
Karmik sıkıntımızı çözemezsek, biriken enerjiyi temizleyemezsek, en yakınlarımızla çatışmaya başlarız.

Oluşan gizli öfke de karmanın temizlenmesini zorlaştırır. Kişi içindeki sıkıntısını söylerse karması da temizlenmiş olacak.

Not: Ülkelerin, şirketlerin de karmaları vardır. Bir ülke ya da şirket diğerine zarar verdiyse, bir şekilde bu enerji ona geri dönüyor ve bedelini ödüyorlar.

Sevgilerimizle
Bülent Gardiyanoğlu




Kaynak:Alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder